Praktijkvoorwaarden

Voor een eerste gesprek reserveren wij veel tijd voor u. Wilt u verzetten of afzeggen, dan vragen wij u dat uiterlijk 48 uur van te voren te doen. Wij brengen dan geen kosten in rekening. Zegt u niet tijdig af, dan ontvangt u een factuur voor de gereserveerde tijd. Hebt u een vervolgafspraak gemaakt en bent u verhinderd, dan kunt u de afspraak tot 24 uur van te voren nog kosteloos afzeggen (bij afwezigheid geldt het inspreek tijdstip op de voicemail als afmeldtijdstip). Wij hebben dan nog voldoende tijd om iemand anders op te roepen of de gereserveerde tijd opnieuw in te delen. Laat u verstek gaan zonder het te melden, dan brengen wij de tijd die we voor u hebben gereserveerd bij u in rekening. Een rekening voor een niet nagekomen afspraak wordt niet door uw zorgverzekeraar vergoed.

Wij vragen u voor het eerste gesprek, de eventuele verwijsbrief van uw arts en een legitimatiebewijs mee te nemen. Er is niet altijd een verwijsbrief nodig, dus wij raden u aan uw zorgverzekeringspolis te raadplegen voorafgaand aan ons gesprek.

Voor het maken of verzetten van een afspraak kunt u dagelijks tijdens kantooruren bellen naar het nummer wat u van uw huisarts heeft gekregen of wat op het afsprakenkaartje staat. Wij gebruiken een gezamenlijk telefoonsysteem (0172-700548) om onze bereikbaarheid zo groot mogelijk te maken. Wanneer we onverhoopt toch niet in staat zijn de telefoon direct op te beantwoorden, gebruiken wij een antwoordapparaat. Wij verzoeken u in dat geval naar de boodschap te luisteren en uw naam, telefoonnummer en woonplaats in te spreken. Wij nemen dan spoedig contact met u op.

U kunt ook het contactformulier invullen.